|
Post by Professor Snape on Apr 23, 2010 4:03:27 GMT 3
Mõni päev oli möödunud esimesest tunnist ning nüüd oli käes tunnikontrollide aeg. Iga õpilase laual asetses pärgamenditükk ning eraldi hanesulg, mis oli spikerdamisvastane ning hakkas kõvasti vilistama, kui keegi spikerdada üritas. Tahvlil asetsesid eelmise tunni tööhinded. Teise tunni alguseni oli jäänud loetud viis minutit.
Tunnihinded.
Samara Soul: O - 25 punkti. Simon Harbor: Ü - 20 punkti. Jonne Aaron: Ü - 20 punkti. Alice Halen: O - 25 punkti. Frederick Thompson: O - 25 punkti. Charlotte Lilou Giustino: A - 15 punkti. Ferdinand la Coiré: A - 15 punkti. Jyrki Bradley Sulonen: O - 25 punkti. Lyra Azra Beckley: A - 15 punkti. Fe Myavi: Ü - 20 punkti.
|
|
|
Post by Lyra Azra Beckley on Apr 23, 2010 19:53:57 GMT 3
Niigi sitas tujus astus Lyra klassi ja kui ta veel nägi, et oli hindeks ainult arvestatava saanud, oleks ta tahtnud midagi põlema panna. Muidu ta püromaan ei olnud eriti, aga hetkel oleks küll Nõjajoogi klassi laudadest ilusa ja sooja lõkke saanud. Kellele kahjuks, kellele õnneks oli Lyral hinnete nägemise ajal õpikus lehe keeramine pooleli ja tüdruku parem käsi kiskus rusikasse ja tõmbas endaga kaasa ka õpiku lehe, mis kortsus ja otstest kärises.
Vihasena istus Lyra oma tavalisele kohale kõige tagumises pingis täiesti seina ääres ja sama vihasena luges ta edasi oma nõjajookide õpikut. Tüdruku pea oli viha tõttu täiesti tühi, aga tema õnneks jäi sinna nõjajookide teooria siiski pidama.
|
|
|
Post by Samara Soul on Apr 24, 2010 14:51:29 GMT 3
Surudes käed sügavale nahkpükse taskutesse, sisenes Samara klassi. Ta tervitas õrna peanoogutusega Lyrat ning viimaks liikusid tema silmad tahvlile. Ta ei olnud eriti imestunud nähes, et oli saanud Oivalise, kuid ta pettus selles, et oli ainsana Gryffindorile punkte toonud. Olgugi, et tema punktid olid olnud maksimaalsed, oli Gryffindor siiski viimasel kohal.
Vaikse ohkega suundus neiu enda tavapärasele kohale ning võtnud asjad välja jäi koolivanem tunni algust ootama ning tulevase tunnikontrolli üle mõtisklema.
|
|